תדמור: "אנשי מרצ מתפקדים לליכוד", שמחוני: "נתניהו חייב להתפטר"

    אסתי פלד No Comments on תדמור: "אנשי מרצ מתפקדים לליכוד", שמחוני: "נתניהו חייב להתפטר"

    עימות סוער ב'מהדורה המרכזית' בין דובר מפלגת הליכוד ארז תדמור, לדוברת הליכודניקים החדשים הדר שמחוני | שמחוני: "אם יוגש כנגד נתניהו כתב אישום הוא יהיה חייב להתפטר" | תדמור: "מדובר בהתארגנות של אנשי שמאל חלקם מתפקדים כפולים גם במרצ וגם להליכוד" האזינו

    צילום: פלאש 90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוך הליכוד נערך קרב פנימי הגדול ביותר בתולדותיו, בין מפלגת הליכוד המסורתית הוותיקה והמוכרת, לבין קבוצה חדשה המתקראת "הליכודניקים החדשים" שקוראת תיגר על המפלגה בכדי להופכה לליבראלית יותר כפי הודעת ההתארגנות. דובר מפלגת הליכוד ארז תדמור והדר שמחוני דוברת הליכודניקים החדשים התעמתו בשידור חי ב'מהדורה המרכזית' סביב נושא חקירות ראש הממשלה, הליכודניקים החדשים שבליכוד מכנים אותה, "השתלטות שמאלנית עוינת".

    הדר שמחוני: אנחנו הקבוצה היחידה שבאה ואומרת, שאם וכאשר יוגש כתב אישום כנגד ראש הממשלה אנו מצפים ממנו להתפטר מתפקידו. כל עוד זה לא המצב הוא לא צריך להתפטר. גם גדעון סער הציב את זה בזמנו, ראש ממשלה לא יכול לנהל מדינה תחת חקירות. החוק קובע מה הנורמה החברתית אבל ב'הליכוד' רשום בחוקה על טוהר המידות ולכן ראש ממשלה צריך להוות דוגמא אישית.

    הצטרפתי לפני 7 שנים. שמחוני: "נתניהו הוא לא הליכוד והליכוד לא נתניהו. הליכוד זה אוסף של עקרונות עוד מקום המדינה, אנחנו כקבוצת מתפקדים מקיימים את חוקת המפלגה ואנחנו רוצים 40 מנדטים. יש לנו קבוצת מתפקדים שרק הולכת וגדלה. אני ב'הליכוד' כשבע שנים".

    ארז תדמור דובר המפלגה הגיב לדברי שמחוני: "אני מכיר את ההתפקדות של הליכודניקים החדשים מראשיתה. מדובר באנשי שמאל מובהקים, חלקם מתפקדים כפולים גם למרץ וגם להליכוד, אין בהם שום הגינות וטוהר מידות הם מנצלים את הדמוקרטיה בשביל צרכים פוליטיים".

    השתלטות שמאל עויינת. תדמור: "אפשר לנהל ויכוח על כל סוגיא, אבל השאלה כאן האם מדובר בהשתלטות עוינת של אנשי שמאל. ראיתי מאות דוגמאות של אנשי שמאל מובהקים שהצטרפו לקבוצה הזאת. החוק קובע שאתה חייב להיות עם ערכי הליכוד. לא איש מרצ והולך להתפקד בהליכוד".

    עוד הוסיף תדמור: "החוק קובע על התפטרות ראש הממשלה רק באישום מוחלט כדי שפקיד לא יעשה טעות ובגללו ראש ממשלה הלך הבייתה. על אולמרט אמר נתניהו כי אי לו מנדט למסור שטחי מולדת לסורים או לפלסטינים בשביל להינצל מהחקירות כנגדו".

    שמחוני: "אין אצלנו מתפקדים כפולים, אנחנו מצאנו 200 אנשים שהאשימו אותם סתם".

    ארז תדמור: "ליאור מאירי ראש הקבוצה שלכם תראי איך הוא מדבר על מפלגת הליכוד. אנחנו יודעים מה הם הדעות שלכם תפסיקו לשקר על כולם בעיניים".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות